Friday, January 6, 2012

kot silang, jalan silang.

aku tak gemar sangat kot silang. aku survey2 tengok-tengok banyak pengantin lelaki yg pakai kot silang macam terseksa. jalan bongkok whatsoeva. especially yg badan keding sikit. Yg berdada bidang, berbadan tegap dan sasa, aku rasa ok laa kot kalau pakai kot silang nih. seriously, aku rasa lebih baik lagi lelaki pakai yg one piece, tanjak, baju masuk dlm sampin, bengkung, seluar - settle beb. kalau kot silang bagai, aiyo, rimas dan kurang kemas.

RASA AKU... rasa korang semua tatau lah.

aku bukan taste tinggi pon. just aku anti tidak kemas. tu aje.. :D

basically aku punya inspirasi utk mendapatkan baju laki aku adalah seperti berikut:-





credits ada pada gambar2 tersebut. minta izin yer tuan punya busana. :)

ada sapa2 tahu butik2 sekitar KL yg menyediakan sewaan baju utk lelaki bersaiz L, busana berwarna off-white? penat dah carik kat FB. lagi satu, jarang butik pengantin letak gmbr baju pengantin lelaki berposing solo. pasal apa pun, aku tatau. :(

No comments:

Post a Comment