Thursday, April 14, 2011

makan mileage, jom...! ;D

bukan entri kahwin mawin..

malam tadi lari 14km beb around Shah Alam. hoho..walaupun aku selow mcm siput, tapi takpe aku puas ati dan rasa nak wat lagi dan lagi. grup ANR Shah alam pon sempoi dan supportive. walaupun siputs dan habiskan run dlm masa 2 jam, dorang sanggup tunggu sampai sudah. thanks lah! i love u ols..!

so far aku rasa aku bole improve timing lagi. semalam tu sbb dengan tatau jalannya, dan takde langsung org yg pace ngan aku. kereta pon banyak, kene sgt berhati2. lalu plak tengah bandar ngan traffic light nya, kene gak tggu kereta clear baru lintas. aku pon first time baru nk coba-coba lebih dari mileage yg aku biasa. tapi habis lah jugak kan? hokei sgt laa tu..  ;D

takpe, next time aku dah tahu route. aku akan teruskan sampai berjaya. skang pace 8, aku target pace 6 by end of year. kene buat some speedword / speedplay lagi so that bole bukak jantung aku bagi besar. (literally)

sebab habis pon lambat, lantas aku pon minta encik teman tapi mesra a.k.a. Mr. T.o.H utk amik dan anto balik rumah. terima kasih atas pengorbananmu. aku hargai sgt sgt sgt kali sejuta, ok!  ;D love u lah~ ;)

No comments:

Post a Comment