Friday, April 22, 2011

personalized.

kalau personalized, customized, tapi orang simpan, oklah kan.

tapi kalau personalized, customized bagai2, tapi orang buang aje lepas tu. camne?
kesian kan?

bila nak kahwin banyak pakai duit. even sekecil chocolate bar wrapper tu pon, kalau satu kira beberapa sen, kalau utk 1000 tetamu, berapa dah? klau orang buang tu, dah macam buang duit.

kalau dah compare choc bar wrapper tu lagi murah gila beli luar dari yg personalized, kalau aku pilih yg beli luar. tak berapa banyak duit utk aku bazirkan utk semua yg tak perlu2.

//maaf, emosi. nih cuma pendapat aku. sebab rata2 utk personalized dan customized nih semua agak pricey. ada yg murah, ada yg pricey. aku kurang minat lah personalized nih, serius. aku sokong lagi DIY dari personalized. cane eh? citarasa masing2 kan? ikot lah  ;D

No comments:

Post a Comment