Tuesday, March 15, 2011

taking a break.

bukan taking a break between us yeah. tulung..minta simpang.

tetiba bapak dia minta ubah tarikh. nak buat cuti sekolah bulan 12. ahmat dahsyat sekali emo ku karena aku dah book dewan haritu kan. jadinya, aku cakap aku OK, tapi, ada syaratnya.

syaratnya: aku minta ayah dia cari dewan yg abah juga setuju. yg lain, bole susun nanti.

abah aku agak kurang setuju dewan jauh dari rumah aku. haritu aje aku dah kene marah sebab dia tak setuju aku nak book dewan TTDI.

ayah dia plak nak buat time cuti sekolah. semua sedara dia kat penang boleh turun, senang.

habis tu cane ni?

tah lah.
aku berserah.
kalau dapat dewan, aku setuju. tak dapat dewan, aku membantah lah usul tersebut.

still, dewan taman tasik ampang hilir tu aku book dulu.
yg lain, ada duit bole jalan, takde hal kut.
lagipon bukan banyak beza pon. bulan 12 dan bulan 1. hmm...

dan yg buat aku agak sedih adalah, aku memang takde sen gila babas tahap cipan.
duit simpan dah guna duit tu ini dah guna. semuanya utk wedding.
tak ke nangis?
bulan nih, aku mkn roti, oat dan lauk yg agak sedikit. limit perbelanjaan aku sehari adalah RM7.
tu pon tak campur transport tu.
ada lah seminggu kot terpaksa naik bas, dah takleh naik teksi.

kalau aku tahu nak ubah tarikh, takde lah aku haritu book dewannnn.

(geram sikit)

haih...kerja agak challenging dengan developments after developments. omg.
tah lah. pening.
period plak tu.

so, aku pon take a break sekejap minggu nih dari tanya2 emel wedding vendors.

skang, aku malas nak bukak b2b blog, aku bukak runners blog plak. since, i will be doin my first half marathon this june, jadi, aku nak bersedia tu dulu. lain2, tengok kendian.

penat ya rabbi. quarter marathon last weekend. half marathon, tatau laa camne gaya.

oh btw, update terbaru adalah.
1) beg kertas utk VIP gift time sanding dah dibel. bole? awal maut. cuma tinggal riben dan wrapping paper cantik utk melengkapkannya.

2) dewan sudah book. dah bayar deposit dan sebulan sebelum kahwin kene bayar balance, utk melengkapkannya. cewah gitew..!

No comments:

Post a Comment