Tuesday, May 3, 2011

Fridge magnet sebagai wedding doorgift anda?

Lagi idea utk wedding doorgift anda. sangat2 menarik. Fridge magnet nih, insyaAllah, orang takkan buang mcm tu aje. for now aku tgh decide, nak bagi fridge magnet ke atau nak bagi jem mini.  :)

jem mini tu kene cari bekas utk isi. yg fridge magnet nih, tak perlu bekas, terus bagi aje. lagipon, aku nak kurangkan kerja2 pembungkusan pada hari persandingan nanti. takde susahkan sgt dan takde lah tergopoh-gapah nak buat itu ini.

Menurut Amy, dia bole bagi diskaun yg hebat sebab dia ejen kepada Inani craft nih. bagus juga :) 
so far, aku deal ngan amy nih, mmg terbaik, reply cepat dan beri diskaun terhebat alam. 
so, sila lah..kalau berminat...  :)






2 comments:

  1. salam r3bl... wah terima kasih untuk entry ni. jom ke blog amy untuk persiapan kahwin budget. Bleh dapat diskaun best, kalau nak tau, hubungi Amy sendiri ya.

    terima kasih...
    amy pb2

    ReplyDelete
  2. Kami sediakan perkhidmatan membuat fridge magnet untuk dijadikan cenderahati atau doorgift untk majlis seperti perkahwinan, pertunangan, , cukur jambul ,hari lahir, Ia juga boleh juga dibuat bisnes card, promosi event, promosi syarikat dll.

    Ramai orang amat meminati fridge magnet dan ia boleh dijadikan koleksi. Confirm doorgift yg takkan dibuang/disepahkan merata2 tapi setia terlekat di peti ais dan dilihat hari2 oleh org yg buka peti sejuk. Harga amat berpatutan, untuk sesuatu yang cantik, unik, tahan lama, tidak rosak walau jatuh dan tak guna ruang untuk disimpan


    Sesuai untuk : cenderahati perkahwinan/ business card/ event promotion / company promotion etc

    sila login : www.magnetking.my



    minimum order as low as 50pcs you can print yr customizing wedding door gift magnet.



    Boleh email sale.magnetking@gmail.com atau hubungi 019-6337731 untuk pertanyaan.

    Terima kasih

    ReplyDelete